تونی گرانده یادآوری کرده که احتمالا تغییراتی را در اردوی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 شاهد خواهیم بود

 تونی گرانده دستیار بیسنته دل بوسکه در اردوی تیم ملی اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کرد که خیلی بعید است که کارلس پویول کاپیتان بارسلونا و بازیکن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد و یادآوری کرد که با وجود اهمیت پویول در اردوی ماتادورها، او برای حضور در کاروان اسپانیادر برزیل باید بیش از اینها برای بارسا به میدان برود

آقای گرانده در گفتگو با لاسارسا دراین باره گفت:« هنوز نمی توان با قاطعیت از غیبت پویول گفت ولی منطقا او به این نیاز دارد که بیش از اینها بازی کند و در جریان تمام بازیهای تیمش باشد. ما به طور قطعی حضور او در جام جهانی را رد نمی کنیم؛ چون هنوز سه ماه دیگر زمان داریم ولی بعید می دانم که پویول با کاروان اسپانیا به برزیل بیاید.»

او در ادامه با اشاره به اهمیت پویول برای ماتادورها گفت:« پویول همیشه بازیکن مهمی بوده؛ نه تنها در زمین مسابقه، بلکه دراردوهای تیم هم همین طور بوده؛ تجربه او، جنگنده ای اش، رفتارهایش واشتیاق وعطشی که دارد باعث می شود تا بازیکن خیلی مهمی برای تیم ملی باشد.»

گرانده درمورد جام جهانی گفت:« تیم ملی اسپانیا، تیم پیری نیست. به جز چند بازیکن محدود، اکثر بازیکنان درسن و سال خیلی خوبی برای فوتبال بازی کردن هستند.اگر مصدوم مهمی نداشته باشیم، برنامه هایمان برای جام جهانی مشخص است. شاید تغییراتی را در تیم ملی شاهد باشیم ولی می توان گفت که 80یا 90% تیم، همان تیمی خواهد بودکه ما را به شادی های فراوانی رسانده.»

یکی از بازیکنانی که ممکن است به تیم ملی اسپانیا ملحق شود، تیاگو آلکانتاراست که در بایرن خوش می درخشد. گرانده در مورد او گفت:« تیاگو بازیکنی است که در بازیهای رسمی پیشین، اولین بازی ملی اش را انجام داده؛ او بازیکن جوانی است که تجربیات زیادی دارد و باید درنظر داشت که عملکرد خوبی هم در بایرن دارد. او در روزهای یکشنبه و4شنبه به صورت مرتب بازی می کند. از بین بازیکنان جوانی که زیرذره بین داریم، شاید او بیشترین شانس را برای حضور در جام جهانی داشته باشد.»

گرانده در بخش پایانی صحبت هایش در مورد بازی بارسلونا- منچسترسیتی گفت:« بارسا در آن بازی مالکیت بیشتری برتوپ و میدان داشت و بهتر بازی را کنترل می کرد و سیتی منتظر ضد حمله بود.به نظرم بارسا تیم برتر میدان بود و با پنالتی و اخراج دمیچلیس همه چیز رقم خورد. بارسا در این بازی راحت تر از قبل بود و مالکیت بیشتری برمیدان داشت و حتی فرصت این را داشت که چند گل دیگر به جز گلهای مسی و آلوس بزند و به نظرم تکلیف صعود آنها از هم اکنون مشخص شده است.»