اقا این خیلی زشت است که با زبان های محلی بازیکنان تیم مهمان را مورد حمله قرار بدهند و اسمش را هم بگذارند کری خوانی یا هر چیز دیگر

تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکستی که مقابل ملوان انزلی متحمل شد ، این روزها تمرینات آماده سازی و ریکاوری خود را برای جدال روز سه شنبه هفته آتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب عربستان برگزار می کند . محمد قاضی ، مهاجم کارکشته استقلال در خصوص شرایط این تیم و مسائل مختلف گفت و گویی با سایت گل انجام داده که می خوانید :
*وضعیت استقلال را چطور می بینی ؟
خب به هر حال با شکستی که در انزلی داشتیم ، این روزها تمرینات ریکاوری مان را برگزار می کنیم تا به شرایط ایده آل برگردیم . به نظر من باید باخت مقابل ملوان را فراموش کنیم تا بتوانیم با آمادگی بیشتری به مصاف تیم عربستانی برویم و از این بازی سربلند بیرون بیاییم .
*با این باخت امیدهای استقلال برای تکرار قهرمانی کمرنگ نشد ؟
البته فوتبال همین است ، یک روز می بری و یک روز که روزت نباشد بازنده ای . مخصوصا وقتی به آخر بازی های لیگ نزدیک می شویم ، کار برای همه تیم ها سخت تر می شود و رقابت ها حساس تر . شما ببینید ، حتی تیم های پائین جدول هم برای بقا رقابت سخت و فشرده ای دارند و این تنها مربوط به تیم های در کورس قهرمانی نیست و اصلا بیشتر به ذات بازی های آخر لیگ برمی گردد .
*چقدر به قهرمانی امیدواری ؟
همانطور که گفتم ، تیم های کورس کار راحتی برای قهرمانی ندارند و ما هم جزو همین تیم ها هستیم . به هر حال انسان با امید زنده است و با توجه به شرایط خوبی که روی جدول داریم ، به نظر من نا امیدی اصلا معنی ندارد و با تمام وجود برای قهرمانی استقلال می جنگیم . سه بازی باقی مانده ما با رقبای بالای جدول است و تمام تلاش مان را در این سه فینال باقی مانده برای تکرار قهرمانی خواهیم کرد .
*گل خوبی هم در این بازی زدی ولی با برد تیم همراه نشد .
البته گلزنی برای استقلال خیلی ارزشمند و لذت بخش است ولی خیلی دوست داشتم که بتوانیم با 3 امتیاز این بازی شیرینی گلزنی را بیشتر کنیم که متاسفانه این طور نشد و من امیدوارم بتوانم روند گلزنی ام را در استقلال ادامه بدهم و بازهم در خدمت تیم باشم .
*بازی با ملوان هم که شرایط متفاوتی برای استقلال داشت .
به نظر من این بازی در کل بازی خوبی بود و جزو قشنگ ترین بازی های لیگ بود که گل های زیادی هم داشت . هر دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه هم داشتند که متاسفانه برخی موقعیت های ما تبدیل به گل نشد و ملوان به سه امتیاز رسید که امیدوارم ما هم بتوانیم این نتیجه را در بازی های بعدی جبران کنیم .
*پس از این بازی برخی گفتند که گل های خورده استقلال تقصیر رحمتی بوده و روی او هجمه ایجاد کردند . چه نظری در این باره داری؟
ببینید ، وقتی یک تیم می بازد ، همه مجموعه ، از بازیکنان ، کادرفنی ، تدارکات و بقیه خودشان را در آن مقصر می دانند و برعکس هم وقتی یک تیم می برد ، شاید یک بازیکن گلزنی کند ولی همه نفرات تیم در این پیروزی سهیم هستند . به نظر من این حرف ها اصلا درست نیست ، همین امسال در خیلی از بازی ها مهدی دروازه استقلال را نجات داد و 3 امتیاز را برای تیم خرید ، پس مطرح کردن این حرف ها خیلی با انصاف میانه ای ندارد .
*ظاهرا از یک سری توهین ها در انزلی هم ناراحت بودید ؟
واقعا این خیلی زشت است که با زبان های محلی بازیکنان تیم مهمان را مورد حمله قرار بدهند و اسمش را هم بگذارند کری خوانی یا هر چیز دیگر . فکر می کنم باید با این رفتارها برخورد محکم تری شود تا دیگر شاهد این طور شعار ها در ورزشگاه ها نباشیم و مردمی که برای دیدن بازی به ورزشگاه می آیند لااقل بتوانند از آن لذت ببرند .
*باز با الشباب را چطور می بینی؟
خب ما هنوز در حال انجام تمرینات ریکاوری هستیم و آنالیز روی این تیم انجام نداده ایم . شرایط جام باشگاه ها همیشه با بازی های لیگ فرق داشته و من خودم این وضعیت را در تیم های مختلف تجربه کرده ام . به نظرم هر بازی بخصوص در مرحله گروهی حکم یک فینال را دارد و ما باید با آنالیز قوی و بررسی نقاط ضعف و قوت الشباب به میدان برویم و یک سه شنبه خوب برای استقلال بسازیم . به هر حال امیدوارم که امسال بتوانیم از نام استقلال در آسیا دفاع کنیم .
*حضور هواداران را در این بازی چطور می بینی ؟
در این چند بازی که هواداران کمی به ورزشگاه آمدند  ، واقعا جای شان خالی بود و استقلال انگار یک گمشده در زمین داشت ، امیدوارم که هواداران روز سه شنبه با حضورشان در ورزشگاه استقلال را در مقابل این تیم عربی بیمه کنند و بتوانیم با کسب اولین برد ، قدم اول مان را در آسیا محکم برداریم .